Вхід

Пішохідні екскурсії [32]
Сплави, рафтинг [0]
Наше опитування
Коли у Вас є час на відпочинок?
Всього відповідей: 172
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вихідний пункт - устя потоку Дземброня до Черемошу. Довжина траси 9 км (1 варіант), або 11 км (2 варіант), вертикальний підйом 1170 м. Перші 3 км дороги від Черемошу на пів­денний захід і захід вузькою долиною вздовж потоку Дземброня можна проїхати автомобіль­ним транспортом. Тут долина розширюється, з'являються хати села Дземброня*, зліва устя потоку Скорушного. Переходимо його мости ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 1044 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Вихідний пункт - устя потоку Бистрець до Черемоша. Довжина траси 14,5 км (біля 5-6 км мож­на проїхати автотранспортом), вертикальний підйом 950 м. Спершу дорога веде селом. Бистрець. Після 1 км від устя зліва гарний водоспад правобіч­ного притоку Бистрця, після наступних 1,5 км — церква. Пройшовши ще 1,5 км, бачимо ус­тя потоку Руського, що тече справа з-під Ко­стричі, далі зліва устя потоків ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 1872 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011

Вихідний пункт — лісництво в Завоєлі. Довжина траси 12 км, вертикальний підйом 940 м. Перші 5 км йдемо дорогою вздовж ріки Прут, як подано в описі виходів на Говерлу. Зліва біля потоку Данцишика заходимо в його долину і, пройшовши декілька сотень метрів, повертаємо вліво на плай, який веде лісом на полонину Маришевську. Проходимо всю її дов­жину, знову заходимо в ліс, йдемо весь час уг ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 940 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Вихідний пункт - залізнична станція у Гребенові (довжина траси 7 км, 770 м угору). Зі станції виходимо на автодорогу Сколе-Славсько, повертаємо направо, переходимо мостом на правий берег ріки Опір (від станції біля 1,5 км) і йдемо далі цією ж дорогого ще понад 1 км до місця, де зліва відкривається долина потоку Дерешин, який тут впадає в Опір. Переходимо цей потік і зліва, на збочах вер ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 811 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Вихідний пункт - залізнична станція Сколе (довжина траси 8,5 і 770 м угору). Перетинаємо головну вулицю міста Сколе і через міст на ріці Опір входимо в яр потоку, який тут впадає в Опір. На початку яру по­вертаємо вліво угору на доріжку, яка поступо­во виводить нас на частково відкритий, слабо нахилений хребет (напрям на схід, відтак на південний схід). ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 690 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Вихідний пункт — роздоріжжя біля церкви в Славську (довжина траси 9 км, вертикаль­ний підйом 700 м угору і 50 м униз). Дорогою до Волосянки йдемо 2 км. Тут, безпосередньо за другим потічком, що впадає до Славки зліва, повертаємо вліво на доріжку, яка досить лагідно виводить на хребет під вершиною Плай (876 м)*, в напрямку на пів­денний ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 994 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011

Вихідний пункт — устя потоку Тарнавки до Опору, 2,5 км нижче залізничної станції Лавочне (довжина траси 4 км, вертикальний підйом 600 м). Нижче залізничного' мостика на потоці Тарнавка зліва виходимо на доріжку, що веде угору на північ на вершину Погар (889 м), за нею в напрямку на північний схід траверзує-мо дещо вищий верх Оршівець (1134 м). Тут знову доріжка веде на північ і без особливих труднощів виводить нас на вершину Тростяна. Це найлегший пішохідний вихід на Тростян. Зі Славська, при наявності підйомників, пі ... Читати далі »
Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 683 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Через Фашори і Матагів. Довжина траси (горизонтально) 12 км, вертикальний підйом — 1100 м. Початок походу — місток на пото­ці Кузьмінець при його впадінні в Лімницю. Вище згаданого мостика відшукуємо на гео­графічно лівому березі потоку Кузьмінця доріж­ку, яка досить стрімко піднімається угору і веде спершу хребтом, а потім східним узбіччям пів­нічного відгалуження хребта Матагова, в пі ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 770 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011

Вихідний пункт — міст вузькоколійки на річці Молодій біля її устя до Лімниці. Вихід через сідло між горами Грофа і Кінь (довжина траси 9 км, вертикальний підйом 1035 м). Йдемо в західному напрямку 2 км дорогою долини річки Молодої до устя зліва правобіч­ного її допливу — потоку Котельця. Перехо­димо потік Котелень і на лівому (географічно) його боці відшукуємо доріжку, яка веде лісом угору в південно-за ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 1379 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)

Вихідний пункт - міст вузькоколійки на р.Молодій біля її устя до Лімниці. Довжина траси (горизонтально) - 24 км, вертикальний підйом приблизно 1100м. Від моста вузькоколійки йдемо угору вздовж Лімниці в загальному напрямку на південь. Після приблизно 4 км справа відкри­вається долина потоку Пстроса, який збирає води з-під гір Попаді,  Грофи і  Канусяків. Пройшовши ще 3 км, зліва ба ... Читати далі »

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 987 | Додав: Lubomir | Дата: 18.02.2011 | Коментарі (0)