Вихідний пункт - залізнична станція у Во-рохті
(довжина траси - 10,5 км, підйом 800 м угору). Зі станції йдемо до переїзду стежкою попри
залізницю, минаємо переїзд, після чого пішохідним мостиком переходимо на другий бік Пруту,
повертаємо наліво і виходимо на залізничну колію безпосередньо за другим
віадук-том. Тут перетинаємо залізницю і слабо помітною стежинкою піднімаємося
угору до доріжки, яка поміж хатами веде просто на південь і через деякий час
заведе направо в ліс. Йдемо далі в цьому ж напрямку стрімко угору і виходимо на
відкриту вершину — Ки-черу (1201 м). Переходимо її і сходимо дещо вниз в сідло,
що з'єднує її з другою, повністю залісеною Кичерою (1248 м), яку минаємо
справа, і починаємо стрімкий підйом спершу лісом, відтак старим зрубом, під
хребет Куку-ла. Після біля 300 м вертикального підйому виходимо на дорогу, яка
веде нас на полонину Кукул. З неї бездоріжжям, в цьому ж напрямку на південь,
виходимо на хребет, тут повертаємо наліво і стежкою на лінії хребта доходимо до
головної вершини. З вершини чудові краєвиди на всі сторони. Особливо
прекрасно виглядає 20-кілометровий головний хребет Чорногори, зокрема, найвища
в Українських Карпатах гора Говерла (2061 м), яка відділена від нас потужним
хребтом полонини Козьмісської (1573 м). Сходити вниз можна трасою виходу. Можна теж не
сходити на полонину Кукул, а йти далі хребтом в північно-західному напрямку на
полонину Гри горі вку (1378 м) і 1,5 км за нею повернути на північ доріжкою, що
виведе нас на залізничний тунель біля станції Воро-нянка. Ще один варіант
сходження — це спуск в долину потоку Форещенки і нею до Пруту. Для цього з вершини
йдемо на південь (вважаючи, щоби не піти стежкою на південно-східний
видовжений кут полонини) і виходимо на плай, який боковим хребтом Кукула після
2,5 км зведе нас до потоку Форещенки, звідки ще 1 км до його устя до Пруту, на
віддалі 14 км від тартаку в Ворохті.
|