Вхід

Пішохідні екскурсії [32]
Сплави, рафтинг [0]
Наше опитування
Коли у Вас є час на відпочинок?
Всього відповідей: 172
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Лютий » 16 » На гору Хом'як 1544м з Татарова
21:12
На гору Хом'як 1544м з Татарова

Вихідний пункт — розгалуження доріг до Ворохти і до  Яблони ці на виїзді з Татарова. Початкову частину траси від згаданого роз­доріжжя дорогою на Яблоницю до відгалужен­ня на Поляницю (4,5 км) доцільно проїхати автотранспортом. Далі йдемо дорогою до По-ляниці ще біля 1 км, після чого в лісі на правому боці дороги відшукуємо стежку типу "райтшток", яка прокладена правим збочем яру потічка, що тече з-під Хом'яка. Йдемо ці­єю стежкою в загальному напрямку на північ і невдовзі сходимо до дороги, що веде в цьому ж напрямі безпосередньо вздовж згаданого по­тічка. Піднімаємося цією дорогою і після од­ного закоса виходимо на невелику полянку на сідлі між горами Хом'як (зліва) і Гребля (справа). Це так звана полонинка Бараня. Тут повертаємо наліво і йдемо угору, спершу рідким лісом, відтак стежинкою серед заростів жерепу і накінець без стежки по цекотах до- ' сить великого розміру на вершину Хом'яка. Відокремлене положення і значна висота вершини Хом'яка дає можливість спостерігати краєвиди, які своєю протяжністю перевищують досі описані. В найближчому сусідстві на пів­ночі бачимо хребет Явірника, над ним зліва Синячку, на північному заході вершину Синя­ка "з профілю".. На сході хребет Ліснів, за ним хребет Рокети з Лисиною Космацькою. На останньому плані на півдні зауважуємо Чорногорські вершини — Петрос і Говерлу; на південному сході — близьку ворохтянську Ма­гу ру, а за нею Костричу. Сходити з Хом'яка можна, очевидно, доро­гою виходу, але дещо коротшим і цікавішим буде сходження.- долиною потоку Женця. Для цього сходимо на полонинку Бараню і тут наліво в лісі знаходимо плай, що виводить на велику полонину Хом'яків. При ньому зустрі­чаємо сильне джерело смачної води, що виті­кає з масиву вершини Хом'яка. Температура її в будь-яку пору року не перевищує 4-5°С. Зауважимо, що з вершини Хом'яка на по­лонину Хом'яків можна зійти, минаючи поло­нину Бараню. Для цього треба на північному схилі вершини відшукати стежку, яка зведе нас на південний край полонини Хом'яків, де близько, ще одне джерело доброї води. Виходимо на полонину Хом'яків і тут, біля її середини справа на краю лісу відшукуємо стежку — початок плаю, який стрімко вниз зведе нас в долину потоку Женця. Його до­сить важко знайти, так як немає чітких орі­єнтирів. Крім цього, тут близько починається друга стежка — перехід на хребет Явірника. Шукати плай треба на правому схилі полони­ни, в своїй верхній частині він має тенденцію повертати збочем направо. Сходити вниз в до­лину Женця без стежки в будь-якому випадку не рекомендується. Це понад 300 м верти­кальної різниці висоти і дуже важкий стрім­кий спуск густим лісом. В своїй нижній частині плай з полонини Хо­м'яків перетинає потік Роскульський, що ви­тікає зі згаданого джерела під Хом'яком. Йдемо далі доріжкою, дещо вище потоку Женця, нарешті сходимо на дорогу вздовж цього потоку і доходимо до його устя до Пруту. Тут по­вертаємо направо і виходимо біля мосту на Пруті на автодорогу Татарів-Микуличин.

Категорія: Пішохідні екскурсії | Переглядів: 825 | Додав: Lubomir | Теги: гора Хом'як 1544м | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.